آیا درمان دیگری برای نارسایی کلیه، دیالیز، علاوه بر این؟
نوشته شده توسط : rshaole

آیا درمان دیگری برای نارسایی کلیه، دیالیز، علاوه بر اینآیا درمان دیگری برای نارسایی کلیه، دیالیز، علاوه بر این؟

آیا درمان دیگری برای نارسایی کلیه، دیالیز، علاوه بر این؟ مشخص شده است که دیالیز رایج ترین برای درمان نارسایی کلیه است، اما شما می دانید، آن را تنها راه نیست. در واقع، پیوند کلیه و میکرو Osmotherapy پزشکی طب چینی نیز ممکن است در درمان نارسایی کلیه استفاده می شود.

پیوند کلیه در درمان نارسایی کلیه

پیوند کلیه یکی از موثر ترین راه برای درمان بیماری های کلیوی در گذشته است، این تنها راه برای جایگزین دیالیز است. با آن، بیمار نارسایی کلیه می تواند مانند یک فرد عادی در طول دوره زندگی می کنند. با این حال، آن است که بسیار گران است، و بیمار نیاز به مقدار زیادی از زمان برای کلیه راست صبر کنید.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی برای درمان نارسایی کلیه

این نوآوری از طب سنتی چینی گیاهی، که بهبود یافته است به یکی از مؤثرترین راه های درمان بیماری های کلیوی. با این درمان، یک بیمار که در مراحل اولیه بیماری های کلیوی است ممکن است فرصتی برای حفظ یک زندگی عادی داشته باشد. برای بیماران مبتلا به بیماری پیشرفته کلیه، آنها نیز ممکن است قادر به لذت بردن کیفیت زندگی است. و در مقایسه با دیالیز، از آن دارای عوارض جانبی کمتر و اثر درمانی موثر تر است. علاوه بر این، می توانید بیماری کلیوی از علل آن را حل کند. با این حال، می توانید نکروز بافت، به این معنی که بیمار باید تا عملکرد آن به طور کامل از دست داده را بازیابی کنید.

بر اساس موارد فوق، ما می توانیم مطمئن شوید که پیوند کلیه و Osmotherapy پزشکی میکرو چینی پزشکی همچنین می تواند برای درمان نارسایی کلیه استفاده می شود.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه,درمان,دیالیز ,
:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: